donderdag 16 mei 2013

Evaluatie van het project door 1BAa

Ik vond de blog heel plezant.
We hebben veel bijgeleerd en ik zou het nog wel eens willen doen.
Ik ben ook blij dat ik in de top 3 zit van die foto wedstrijd.
De filmpjes waren heel leuk en plezant en het was ook leuk werken met die tablets.
Groetjes Ingrid

Ik vond het leuk aan de blog te werken omdat het eens iets anders is.
Het interesseerde mij ook want ik ga voor richting dierenzorg.
Ik ben ook blij omdat we dan ook eens wat dieren hebben gezien en anders was dat maar in het 2de jaar .
Ik zou volgend jaar het nog wel eens te doen want we hebben veel bijgeleerd op een leuke manier.
Ik vond de fotowedstrijd leuk want het was een uitdaging.
Groetjes Daimy

Ik vond het project heel leuk. Ik hoop natuurlijk dat we winnen.
Ik zou dat volgend jaar weer doen maar weet ik niet alleen over wat.
Ik,Axelle ,Elisa en Ingrid hadden de puppy’s. Wij vonden dat heel leuk en we hebben veel bijgeleerd.
Ochine

Hallo met Pedro ik werkte mee aan de klas-blog van 1BA Vabi!
In de workshops van I@school was het super leuk. We hebben bv geleerd hoe we geluid en film konden combineren…
Het was ook heel heel leuk om de blog te maken en met de conputer te leren werken…
Ik weet nu ook al dat het internet gevaarlijk.
Groeten pedro

Ik vond van het project super leuk en ik wil dat wel nog eens doen zo'n project.
Ik vond de fotowedstrijd heel leuk en ook spannend.
En de dieren voorstellen vond ik ook heel leuk.
Groetjes Siebe

Ik vond het project leuk omdat het vooral over dieren ging.
En het filmpje van de puppys was ook tof om te doen want we mochten dan bij de puppys gaan en ze aaien en er fotos van trekken .
De blog zelf is ook heel mooi met al die DIEREN !!
Volgende jaar zou ik het ook nog eens willen doen maar dan met meer dieren .
Elisa

De blog was een leuke ervaring!
Ik wil het volgend jaar weer doen omdat je dan minder les hebt!
Het was leuk. Je mocht dan dingen opzoeken op de computer en je les veranderde dan naar I@school.
Het leukste ding dat ik deed was de kattenvoeding onderzoeken.
Minst leuk was de konijntjes want moesten er niet veel in doen.
Groetjes Seppe

Het was leuk om aan de blog te werken.
Ik heb niet veel bij geleerd.
Ik vond het leukst mee gaan foto's gaan trekken met de andere die in Roeselare rondvraagden of ze huisdieren hebben.
Het was zeer leuk.
Tom

Ik vond de blog de max.
Het was wel wat moeilijk maar het is ons toch gelukt.
Ik vind de blog super mooi.
Ik vond het interview met de dierenarts super.
Ik zou het graag volgend jaar nog eens doen.
Gianluca

Ik vond het een leuke ervaring .
Het was niet al te moeilijk maar soms moest ik moeite doen .
De leukste ervaring vond ik mijn eigen blog maken.
Echt TOF ik zou het nog een keer willen doen .
Groeten Sander ;-D

Ik vond het project I@school heel leuk.
Ik zou dat wel graag nog eens doen.
We hebben wel bijgeleerd hoe je moet met een tablet werken.
Hoe dat je iets op de blog moet zetten. Ik hoop dat we winnen.
Het was leuk om over dieren te werken.
Maar moesten we het volgend jaar weer doen dan zou ik het graag doen over tuinbouw.
We hebben er veel voor gedaan.
Ik heb met Dylan en Jane en Glenn de modeshow over dieren gedaan, dat was heel leuk en dat was bij Dylan thuis.
Groetjes Joris

Het project vond ik leerrijk en tof en natuurlijk suuuuuuuuper leuk. Ik hoop dat we dat zeker nog eens kunnen doen en dat we zouden winnen maar meedoen is veel belangrijker dan winnen.
Ik vond het tofst dat we naar de hondjes mochten en dat we ze mochten filmen en mochten aaien Het was alleen jammer dat de papa er niet veel bij was .
Het minderleuke vond ik dan dat we heel de tijd moesten plakken en knippen omdat daardoor soms discussies waren en dat we daar door soms een kleine ruzie hadden .
Groetjes Axelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie !