donderdag 16 mei 2013

Evaluatie van de blog door 1BAb

Onze blog is goed verlopen, ik vond het heel leuk om het te doen .
Zeker onze interview over de planteneters : we hebben meer te weten gekomen over het gebit van een paard en een kies van een olifant . We hebben dan ook gezien dat de planteneters geen hoektanden hebben, dat hebben ze zelf niet nodig . Maar voor de rest was het heel leuk . We zijn naar de hoeve en een dierenarts geweest om wat bij te leren over dieren.
GR: Emmeline

Ik vond het werken aan de blog heel leuk.
Vooral de dierenmodeshow en het bezoek aan de dierenarts.
Ik vond het maken van het filmpje van het varken niet zo leuk.
Maar ik zou wel nog eens zo een blog oprichten.
Glenn Dierkens

Hallo de blog was een heel tof evenement in de wedstrijd van i@school.
En ik denk of ben het zeker dat we een kans op winnen maken.
Ik vond het leuk om aan de blog te werken omdat we foto’s moesten trekken met een tablet in onze school.
En omdat we vaak met tablets of computers konden werken in plaats van les.
We mochten ook toffe en grappige filmpjes zoeken over dieren ,het was een zeer toffe wedstrijd en ik hoop echt dat we winnen.
Ian

I@SCHOOL was super leuk, we leerden super veel.
We deden ook veel opdrachten.!!!
We werkten in groepjes en deden met de groep leuke dingen bv de dieren modeshow.
We deden ons best en het resultaat is er, een mooie blog !!!! .
Jammer dat het afgelopen is maar het was tof !!.
DYLAN

Het was wel leuk om met de blog te werken .
Ik zou graag nog een keer naar de dierenarts willen gaan, ik vond dat leuk om haar interviewen.
Ik heb ook foto’s getrokken voor het beeldverhaal en er zitten heel mooie tussen.
Ik vind het wel jammer dat het afgelopen is .
Hopelijk gaan we winnen.
Groetjes michiel

Ik vond het een leuk project vooral omdat je met tablets leert werken. Het leukste vond ik het interview waarin ik cameraman was. Ian (groepsgenoot) mocht ook met een klein cameratje filmen en Elias (groepsgenoot) stelde de vragen. Ik vond ook het bezoek aan de dierenarts ook tof. I@school is een super cooooool project, ik wil het zeker nog eens meemaken. Nu ook hopen dat onze school (VABI) zal winnen maar daar twijfel ik niet aan :p!!
Groeten Brent

Ik vond de blog een hele leuke ervaring om te doen.
Dankzij I@school konden we met tablets werken…
De blog ziet er fantastisch uit.
Ik vond het leuk om het interview te doen met de dierenarts.
En om het verslag te schrijven voor NAWE.
En ik vond “Wat is jouw favoriete BD leuk”.
Daarin mochten we onze favoriete BD opzoeken.
Ik vond alles leuk!!!
Erica

Ik vond onze laatste afgelopen weken tof om onze eigen blog te maken . Het plezantste van allemaal vond ik de modeshow met de dieren.
Ik zou het leuk vinden om nog eens zo een blog te maken !
We hebben ook veel voor onze blog gedaan en ik zou het super vinden moesten we de eerste plaats halen voor onze blog!!!
Jane

Ik vond het zeer tof met de tablets werken .
We hebben workshops gedaan, we hebben leren interviewen, leren filmen. Kortom we hebben leren met een tablet werken.
We zijn er ook veel bezig mee geweest in de lessen.
Kortom het was zeer leuk.
Elias

Ik vond het leuk dat je met tablets mocht werken.
En ook dat je fotos mocht trekken en filmen.
Maar het was saai dat je soms moest luisteren naar de uitleg.
Maar nu kunnen we toch werken met tablets.
Maxime

1 opmerking:

  1. Jullie hebben het allemaal fantastisch gedaan!!! De inzet was van de meeste SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie !