zaterdag 27 april 2013

De mopjes van de voorbije week:

2 leeuwen zijn op jacht.
Opeens zien ze een ridder voorbij lopen.
Zegt de ene leeuw tegen de andere leeuw.Hmmm lekker
zegt de andere: nee niet weer vlees in blik!!!
(Dylan)

Er zitten 2 koeien in bad
ene zegt tegen de andere: mag ik de zeep
ik krijg mijn vlekken niet uit
(Siebe)

Er was eens een konijn die ging naar de bakker.
Hij vroeg: heeft u een worteltaart?
Nee, zegt de bakker.
En sipjes ging het konijn naar huis.
De volgende dag kwam hij terug
de bakker zei: nee ik heb geen worteltaart.
Toen dacht de bakker ik zal eens een worteltaart maken voor dat konijn.
De volgende dag kwam het konijn terug en vroeg: heeft u worteltaart?
Ja, zei de bakker
Vies he !!!!
(Erica)

windje
Er zaten eens 2 vogeltjes in een nestje.
De ene zegt tegen de andere: lekker windje hé!
De andere zegt: ja zal ik er nog eentje laten?!
(Ochine)

Mijn hond kan rekenen!
o ja ?
ja !
Als ik vraag hoeveel 4 min 4 is, zegt hij niets.
(Glenn)

Twee honden liepen over straat.
Plotseling bleef de ene staan kijken naar een parkeermeter.
"Moet je nu eens kijken," zei hij tegen de andere, "een betaal-toilet!"
(Tom)

Agent: meneer, u mag hier niet vissen, ik zal u een boete moeten geven.
Visser: maar ik zit niet te vissen, ik geef mijn worm zwemles
Agent: dan krijgt u alsnog een boete van 25 euro, uw worm zwemt namelijk zonder badpak
(Emmeline)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie !